Ännu en ny vecka:)

Publicerat: 2010-04-05 14:40:37
Hej!

Igår var jag, agge, annah, lotte och sofia nere på annabelle och åt mat och sen gick vi hem till annah för lite filmmys men det gick lite sådär med det. Vi hittade ingen bra film och när vi väl hitta en film var alla för trötta för att se den....så kan det gå! Men mysigt hade vi:)

Idag var jag uppe vid sju för en promenad med hundarna sedan blev det frukost och plugg och då däckade jag igen, skönt! Sen upp för att göra lunch, ta en ny promenad och nu sitter jag med näsan i böckerna igen......segt....

Ska träffa Agge vid fyra för promenad och sen blir det två pass på träningsverket!!
Efter det hem till min soffa...mmmm...jag längtar redan!!

Hoppas ni har en bättre måndag än mig!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback