Fullt ös medvetslös!!

Publicerat: 2010-04-13 21:33:39
I två dagar har det varit konstant plugg...e glad att jag hunnit träna på kvällarna!
Nu sitter jag i soffan för desperate och cougar town.....skönt!! Måste ju få vila lite!!

Imorgon ska jag upp sex, iväg till skolan för att kolla film och sen blir det en gruppövning på det:)
På eftermiddagen ska jag sitta på biblioteket och läsa det sista inför tentan för att sedan
åka upp till träningsverket för 1,5 timmars Powerbox...jag längtar redan:)
Sen hem för att kolla greys och true blood, mina två favoritprogram:)

Nu ska jag kolla klart här, läsa lite bloggar sen hopp i säng med min familjterapisbok!

Massa kärlek till alla mina nära och kära....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback