Imorgon e det över....

Publicerat: 2010-04-19 20:48:18
Hej alla fina som läser i min lilla blogg:)

Nu har jag pluggat klart för idag...jag ger upp nu!! Jag lär mig ändå inte mer nu....:)
Imorgon gäller det alltså, 8-13....TENTA....usssshhh sådan jävla ångest! Just nu känns det bara
som det går runt i huvdet..jaja...det får gå som det går!!

Nu blir det sista biten av Arn sen svenska hollywoodfruar!!
Underbart, tvn har inte varit på, på flera dagar.....skönt att få njuta liet av sånt jag brukar göra.

By the way....en glad nyhet är att jag gått ner 2,7 kilo på två veckor...så jävla gott!
Nu e jag på rätt väg igen, beach 2010 säger jag bara:)




Hoppas ni har det bra!!


Pussssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback