Tillbax igen:)

Publicerat: 2010-04-27 11:46:03
Nu e jag tillbax på bloggen efter en välbehövlig paus:)

Helgen bestod av en tripp till göteborg för att hälsa på söta agge och jag har haft en underbart bra helg!!
Vi började fredagen med att jag, Annie och Agge var ute och åt och tog något glas vin och bara satt och snacka skit sen gick vi hem och kollade på film. Lördagen började med shopping, hittade massa fint:) Sen tog vi en fika på stan för att avsluta kvällen med förfest hos Lisa för att sedan gå ut på stan!! På söndagen gick sedan jag, Lisa och Agge och åt en brunch på ett jätte trevligt ställe...på eftermiddagen kollade vi på notebok sedan tog jag bussen hem:)
Allt som allt en jätte lyckad helg med massa mys! Va himla kul att se hur agge har det där uppe!
Det kommer komma upp bilder om några dagar.......


Igår var jag bara hemma och pluggade så nu har jag läst ut boken jag ska ha läst tills morgon dagens litteraturseminarium. Nu har jag precis ätit lunch och nu bär det av till skolan sen hem och skriva ihop en intoduktion som jag behöver när jag ska presentera boken imorgon. Sen efter det ska jag ha två kartläggande samtal där jag är socinom i det ena och klient i det andra, spännande!!

Nu måste jag rusa men vi hörs sen:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback