Filmrecension 2

Publicerat: 2010-08-18 17:29:15

The bounty hunter (2010)

Action, komedi och romantik



 

Namn värda att nämna: Jennifer Aniston & Gerard Butler
Regissör: Andy Tennant

Varför?
Denna film ville jag se för att jag älskar Gerard Butler, att se han i olika roller får mig att må bra. Sen att han spelar mot Jennifer Aniston gör ju saken ännu mer självklar. Jag måste se den. Sen även självklart för att romantisk komedi är min favvo gengre i filmer, eller vad säger du annah?

Handling: Hon skippar en rättegång efter att ha blivir arreterad. Han, hennes exman och fd. polis är nu en bounty hunter som ska ställa henne inför rätta och få bra betalt för det. Han tror att detta ska bli lätt men ack så fel han har. Bråk, skrik, slagsmål, handbojor, skjutningar, slagsmål, elpistoler, rymningar och kärlek är vad denna filmen innehåller.

Känslan i filmen: Skön känsla, men utan Butler hade filmen varit dålig. Aniston gör inte sin bästa roll.

Tre ords beskrivning:
Kul, händelserik dock icke trovärdig story

IMDB: 5,1/10

Moviezine: 2,23/5

Mitt betyg: 5,5/10.

Sluttankar: En film man bör se men med en handling som inte är trovärdig. En besvikelse men ändå bra!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback