Filmrecension 6

Publicerat: 2010-08-22 23:26:35

300 (2007)

Action, drama, krig, äventyr

 

Namn värda att nämna: Gerard Butler, Lena Headey,
Regissör: Zack Snyder

Varför? Eftersom jag fått "dille" på Butler så villa jag se lite gamla filmer med han...trots att jag tror att jag sett den innan.

Handling: En fin berättelse om en man med ett stort hjärta som älskar sin fru, sin son och sitt folk väldigt mycket. De är spartaner och i filmen krigar de mot perserna i ett mycket blodigt krig.

Känslor/tankar: En fin berättelse om hur spartaner födds upp och lärs upp till krigare som käpmar in i döden. De är som de säger i filmen födda till att slåss. Mycket nakna vältränade killar, MUMS!!!

Tre ords beskrivning: Specialeffekter, spänning, välgjord

IMDB: 7,8/10

Moviezine: 3,38/5

Mitt betyg: 7/10.


Sluttankar: Död, kärlek, makt, krig, nakna vältränade män sammanfattar denna film ...en bra film värd att se!

 

TRAILER


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback