Träning vecka 1

Publicerat: 2010-08-23 17:52:51
Nu drar min träning igång igen och mitt nyttiga levande.
Jag har inte vågat väga mig sedan sommarens allt ätande....måste först ta tag i detta.
Nästa måndag ska jag väga mig, jag måste!!

Träning denna vecka:
Måndag - Challange
Tisdag - Powerwalk minst 1 h
Onsdag - Spinning
Torsdag - Powerwalk minst 1 h
Fredag - Powerwalk minst 1 h



Min kost handlar om att jag ska äta nyttigt, då så lite kalorier som möjligt.
Jag har gått med i viktklubb och äter inte mer än 1322 kalorier per dag
Sen kan jag plusa på det man tränar av och då äta mer...men det behöver man inte.

Idag har jag ätit:
Frukost: Mellanfil med havrekuddar - 229 kalorier
Lunch: Tacos = Sallad, gräddfil och köttfärs, inget bröd - 604 kalorier
Mellanmål: Äpple - 70 kcal
Mellanmål: Banan - 106 kcal
Mellanmål: Nektarin - 64 kcal
Middag: Spenat & 2 ägg - 296 kcal

= 1369 kalorier

Träningen idag gör att jag kan äta upp 460 kcal vilket jag väljer att inte göra.
Jag kan istället dra av de idag och då har jag ätit 909 kcal

Såååå nu ska jag iväg och träna!!

Kommentarer
♥ Julia

Du e så duktig att en annan får ångest. Får nog gå å göra mig lite popcorn nu ;)

2010-08-24 @ 21:15:37
URL: http://juliaexanimo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback