Filmrecension 8

Publicerat: 2010-08-23 21:11:20

Hooking up (2009)

Komedi

Namn värda att nämna: ehhhh, inga typ! Bara massa okända b-skådisar...
Regissör: Vincent Scordia

Varför? Jag hade filmen på datan och var sugen på en komedi så blev det denna

Handling: Det handlar om ett gäng som går på high school och fokus ligger på sex hela tiden. Sex, suga, knulla hann jag med att se på dessa minuter och det var de enda som diskuterades.

Känslor/tankar: Ehhhh, super dålig film, jag såg typ 20 minuter.....piss dålig och b akting. Sådespelarna var lika dåliga som i en B-porrfilm...ush!!

Tre ords beskrivning: Dålig, kassa skådespelare, löjlig

IMDB: 3,2/10

Moviezine: /5 Finns inte ens med på sidan...

Mitt betyg: 1/10

Slutankar: Se den ej!!!

TRAILER



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback