Tillbax!!

Publicerat: 2010-08-18 14:21:28
Hej alla!

Nu e jag tillbax efter en välbehövlig bloggpaus...
Jag tappade helt enkelt suget på att blogga och behöde denna paus för att komma till insikt och göra vissa förändringar här i bloggen.
Sommaren har gått, jag har jobbat, festat lite och framförallt kollat massa på film. Detta sistnämnda gav mig en idé!

Då jag anser mitt liv ganska tråkigt och innehållslöst har jag har nu valt att göra två inriktningar i bloggen:

1. Film: Jag kommer att göra mina egna filmrecensioner av olika filmer jag väljer att kolla på. Jag kommer ha som mål att lägga upp minst en recension om dagen.

2. Kost och träning: Jag kommer att lägga upp mitt planerade träningsschema varje vecka samt att jag kommer skriva om en del om min kost och viktklubb som jag är medlem i. Detta kommer dock inte dra igång förräns nästa vecka då jag stratar igång min nya livsstil igen med nyttig mat och massa träning!

Dessa två saker som jag valt att nu inrikta mig på är två saker som jag själv brinner för och därför vill dela med mig av till er. Sen kommer jag självklart oxå att skriva en del om vad som händer i mitt liv och så, det blir ju svårt att unvika då jag lever mitt i det;)

Hoppas ni kommer följa min "nystartade" blogg och jag hoppas att detta kommer ge mig en känsla av att vilja blogga igen.

Kisses and love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback