Veckans träning!!

Publicerat: 2010-08-30 13:33:35
Ställde mig på vågen i fredags, har inte gjort det på hela sommaren...ush vilken ångest....
Men jag hade faktiskt gått ner 6 hekto...gott!! Med tanke på att jag trodde jag hade svällt minst
3 kilo med tanke på att jag svullat som fan....
Sen kom helgen: massa mat och alkohol och nu har jag gått upp de 6 hektona igen...
....så nu står jag på plus minus noll sedan början av sommaren och nu ska det bara gå neråt!!

Träningen denna veckan:
Måndag - 1 h PW(powerwalk) + Challenge(ett tufft cirkelträningspass som går igenom hela kroppen)
Tisdag - 1 h PW
Onsdag - Spinning
Torsdag - 1 h PW + Pump
Fredag - 1 h PW

Nu har jag ökat på lite sedan förra veckan....måste ju vänja kroppen vid träningen igen så den inte får en chock:)
Och nästa vecka blir det betydligt mer träning för då drar höstschemat igång på TRÄNINGSVERKET....gud vad jag har längtat efter det!! Känner att jag är sugen på att komma igång ordentligt:)

Hur går det med er träning??





Starta nu upp hösten med lite träning och gör det till en vana, du mår så mycket bättre av att röra på dig!!


Kommentarer
♥ patrik s

Låter som en bra tränings vecka för dig....

Kul att läsa din blogg :D



Kram Patrik

2010-08-31 @ 16:04:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback