Ännu en Lördag:)

Publicerat: 2010-03-27 21:40:31
En hemmakväll denna lördag passar mig perfekt, händer sällan men sååå skönt!
Mamma, pappa och hundarna gick precis hem efter mat och en film, helmysigt:)

Nu ska jag kolla på en av mina absoluta favorit filmer The long kiss goodnight på 3:an


Jag bara älskar Samuel L Jackson

Imorgon ska vi upp tidigt för att åka på hundutställning i Varberg, kul!

Vad gör ni ikväll?? Party kan jag tänka mig;)
Usshh börjar man bli gammal när man hellre sitter hemma en lördagskväll än hittar på något??


Kommentarer
♥ Natalie

Lycka till imorgon baby ! Vi håller tummar och tassar! Puss

2010-03-28 @ 00:35:32
♥ Annah

Jag somnade innan halv tolv. Strök gardiner och vek tvätt... Kärringvarning?

2010-03-28 @ 10:54:18
URL: http://minamarkligamemoarer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback