Fem snabba med Erika!

Publicerat: 2010-03-30 21:54:04
Hej alla fina:)

1. Jag ska ha påsklov i en vecka nu....weeeeeeeeeeeeeee, så glad e jag!!

2. Grymt besviken på att inte Desperate Houswifes gick på 5:an idag, kolla det på tv5 play...WTF??? Här sitter man och väntar och så denna besvikelse....dåligt!

3. Men snart e det Cougar Town och det gillar jag, kul serie!

4. Längtar tills i påsk då min bror och hans söta tjej kommer hem och sen kommer även Agge min darling hem!

5. Hörde i dag på radion att Ricky Martin har kommit ut ur garderoben och berättat att han är bög....precis som att det var nyheter...det har vi ju vetat länge...eller hur??

Puss och godnatt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback