Fylla.....ohhh YES!!!!

Publicerat: 2010-03-13 16:47:04
Denna kväll kommer bli fantastiskt kul tror jag...bloggfest med 50 personer...dock bara tjejer till min besvikelse......men men sen går vi ner en våning till nattklubben och letar kött;)

Idag va vi på malmös nya köpcenter Entre, himla nice...jag och natta köpte två toppar var! Sen åt jag sushi....mums!
När vi kom hem blev det en promenad på stranden med de små hundarna, mys:)

Nu har vi redan fått ner en cider var och vinet står i glaset medan natta står i duschen....woppp woppp....vi ska slå klackarna i taket ikväll.....



Nu ska jag lägga mig ner i sängen och dricka upp mitt vinglas:)





Hoppas ni oxå får en bra kväll alla underbara läsare!!


pussssssss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback