HÄNG dubbelmördaren Eddie Jönsson.........

Publicerat: 2010-03-15 13:14:01
Blev både konfundersam och chockad när jag blev inbjuden till denna grupp på facebook....

Därför måste jag bara komentera denna facebookgrupp som startats om att man ska hänga Eddie Jönsson och hans kumpaner......jag förstår att det finns en ilska, hat och en stor undran om varför hos Emmas och Lindas nära och kära men denna grupp anser jag är att gå till överdrift!! Det finns hat och ilska från mig med.....
Det Eddie gjorde är offatbart kallt och elakt gjort...helt fruktansvsärt...men jag tror inte svarat på detta är att döda honom, man kan ju i stället undra vad som gick snett hos denna pojken??

Att skapa en sådan sida på facebook skadar inte Eddie utan det skadar hans nära som har facebook och det gör oxå att hatet växer sig större vilket väl inte är att eftersträva, eller? Och även om Eddie skulle se denna sida så skull han nog inte bry sig utan han skulle säkert tycka detta var jätte häftigt då han är mycket sjuk!
Sen att personeran som skapat sidan inte vågar stå för vilka de är, är ju oxå sjukt konstigt...vad är ni rädda för??

Jag anser att Eddie ska låsas in bakom lås och bom för att han inte ska kunna göra fler människor illa men att döda honom eller att skapa sidor där folk hetsar varandra och skriver hur det vill döda honom är ju bara sjukt........


Exempel på inlägg på sidan:

När Svenska folket är färdiga med honom.. så kan vi skicka ner hans sargade kropp till Irak och låta amerikanerna ha hans kropp som sköld.

Häng dom upp med taggtråd rundt pungkulorna, spraya huvet med honung och låt dom hänga medhuvet i en myrstack. Det finns inget livsvärde för dessa mördare

Mörda svinet smärtsamt!

Inför dödstraff i sverige för faen

Bränn honom levande och glöm inte de som var delaktiga!


Det här är bara några av kommentarerna på sidan....ett stort hat och mycket sjuka grejer.....jag e chockad!!

Gå in och läs mer om det här:
http://www.facebook.com/home.php?ref=home#!/group.php?gid=360828536002

Enligt mig är Eddie en  mycket sjuk pojke som behöver hjälp.....
Skulle sorgen verkligen bli lättare om man dödade Eddie??
Är dödsstraff något att eftersträva i sverige??
Är det rätt att med en sådan här grupp låta hans nära och kära lida? De är väl inte dom som har mördat någon?

Vad tycker ni??

Kommentarer
♥ Anonym

Håller med fullt ut!

2010-03-15 @ 18:21:40
♥ Snickan

Hej Erika! Kul att du med gett dig in i denna beroendeframkallande bloggvärld.!

G in på det klipp du vill ha så står det "bädda in" till höger och en adress under det. Kopiera adressen och gå in på ditt inlägg, Tryck på "html" som finns med bland verktygen. där klistrar du in klippet var du vill i inlägget så kommer det vackert fram i bloggen din! Lycka till!

2010-03-15 @ 21:50:39
URL: http://snixigt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback