Jackie Ferm & barnaföddande...alla borde iunte få skaffa barn??

Publicerat: 2010-03-29 07:53:48
Halloj!!

Sitter med frukosten, en tallrik fil och havrekuddar....måste varva havregrynsgröten med något!

Va kul att jag fick lite respons på Jackies inlägg angående att vem som helst inte få skaffa barn, två ganska arga kommentarer....jag kommer inte släppa denna diskussionen utan ska skriva ett inlägg om detta inom snarast. Jag håller med Jackie och tänker skriva ner mina egna tankar och argument inom ämnet! Så håll koll så ska ni få se mer om detta intressanta ämne.....




Hon e galen, provecerande men har många bra tankar och funderingar!!

Alla borde inte få skaffa barn enligt både mig och Jackie!! Vad tycker du??

Ha en underbar måndag!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback