Marie Plosjö skriver om melodifestivalen....

Publicerat: 2010-03-23 22:43:53
Kollade runt lite och hittade detta:

Favorittippad - Vad tycker ni?
Postad 2010-03-23 11:13 av Marie Plosjö
Visningar: 3699 Kommentarer: 0



Safura, Azerbadjans artist som ska tävla i Eurovision med Anders Bagges sång är favorittippad. Själv är jag inte insatt i schlager överhuvudtaget men det är ju många som är det. Därför undrar jag vad ni tycker om låten. Jag gillar den skarpt. Lyssnade en gång och tyckte sådär men satte ändå på den igen och igen och igen. Jag är en person som gillar att lyssna på repeat.

Jag håller med Marie om att det är en mycket skönt låt...gillar den!
Vad tycker ni??
Tror ni den kommer vinna?
Tror ni anna Bergendahl har en chans??



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback