Min lista

Publicerat: 2010-03-19 22:45:25
Den här listan snodde jag från söta Sandra vars blogg jag läser dagligen, hon skriver på ett sjukt underhållande sätt....så gå in och läs!!

Detta inlägg råkade jag ju publicera igår kväll men fyllde i svaren idag lördag....bra där Erika!!


Dagens humör: Glad

Dagens mående: Trött

Dagens borde: hmmmmm....jag tror jag gjort allt jag borde...fast borde kanske ringt jeanette och Nelly...saknar ju dom!!

Dagens frisyr: Ej friserat längre...bara hänger....

Dagens smink: har tvättat av det

Dagens klädsel: innan: maxis fina röda skjorta och gråa byxor = ej figursytt!! Nu: hotpants och snobben linne

Dagens planer: SOVA

Dagens materiella vill ha: ett nytt headset...mina katter har bitit sönder mina två sista..gahhh

Dagens fundering: va fan det är för jävla fel på kassasystemet på Maxi....e det någon som hackat systemet??

Dagens beroende: SÖMN!!!!

Dagens tråkigaste: JOBBET

Dagens längtan: Efter värmen...vår...sommmar...sol...grille...grille...kalla öl.....sena nätter....

Dagens superlängtan: SOMMAR och SEX

Dagens tidning: Aftonbladet....läser den bakifrån för att jag gillar skvallret mest och man hinner inte så mycket mer er på 15 minuters rast!

Dagens låt: Min favorit just nu....lady gagas bad romance...love it!! Och videon e bara BÄST...kommer här nedan:




Puss och godnatt sweet hearts....

Kommentarer
♥ Annah

Hur vore det om du svarade på frågorna?

2010-03-20 @ 02:41:32
URL: http://minamarkligamemoarer.blogg.se/
♥ Snickan

hahhaha vilket fantastiskt inlägg! vet inte om det är pga bakfyllan eller ditt totala misslyckande med listan men jag ligger här full i skratt!

2010-03-20 @ 13:25:03
URL: http://snixigt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback