Min utmaning!

Publicerat: 2010-03-25 14:31:19
Fick ju en utmaning av söta Sandra vars blogg jag följer slaviskt...

Så nu tänkte jag anta denna utmaning och avslöja fyra saker om mig själv, jag har funderat och ransakat mig själv och kommit på att jag gjort många galena saker i mitt liv...skulle jag bikta mig skulle det ta några dagar tror jag...men dessa avslöjande kommer att vara väldigt rumsrena så jag vet att min mamma och många andra "vuxna" människor läser min blogg:)

Nummer 1:
När jag var liten hade jag och mina bröder en klubb som hette "förstörarklubben" vilket innebar att man var tvungen att förstöra något för att få vara med och sen gick hela klubbverksamheten ut på att förstöra saker vilket vi gjorde oxå, vi tog sönder rutor och många många andra saker.......sorry!!

Nummer 2:
En annan incident som hände när jag min bror var små som vi har ljugit om än tills idag är när en av våra hästar skenade genom två staket. Jag och min ena bror var i hästhagen och åkte pulka, vi var ganska högljuda och skrek och gapade samtidigt som vi flög ner på pulkorna i backen. Hästarna blev rädda och började skena i hagen och en av unghästarna som var min skenade rätt igenom två staket. Det var halt och snö så hon kunde nog inte stanna och flög rätt igenom och stack iväg och efter henne stack de andra hästarna med.....jag och markus fick panik och sprang och gömde pulkorna och bestämmde oss för att säga att hästarna hade sprungit igenom utan att vi visste varför...vi var ju rädda att mamma skulle bli arg! Förlåt mamma! Allting slutade gott sock och vi kunde fånga in hästarna och hon hade inte skadat sig....

Nummer 3:
När jag var yngre har jag som säkert alla andra oxå gjort snattat ganska mycket....godis, smink, sprit, parfymer....ush massa!! Tusen gånger förlåt!! Ångest....jaaaa!
Kul var en gång när jag skulle ta några vinflaskor från mamma och pappa och hade lindat in dom i en filt och skulle gå förbi mamma i kassan då vi ägde en handelsbod, hon hade även där en kund en äldre halvdöv gubbe. Precis när jag ska slinka förbi där glider en av vinflaskorna ur mitt grepp och ner på golvet, splash!!!!! Jag tittar ner, glas och vin över hela golvet, stanken av vin sprider sig, jag tittar upp igen och möter mammas blick...ååååhhh jag ser ilskan i hennes blick...men hon var ju tvungen att hålla masken för hon hade en kund...och denna gubbe märkte ingenting varken när jag tappade flaskan, stanken av vin eller vätskan och glaset över hela golvet....och ändå stod han bara en meter framför mig när incidenten inträffade:) Så ett mindre lyckat snatteri...förlåt!!

Nummer 4:
Jag har försäkrat mina bröst mot cancer....betalar 29 kronor i månaden för detta...om jag skulle bli sjuk skulle jag få extra ersättning av företaget! Bra tycker jag fast jag hoppas ju såklart jag slipper bli sjuk....

Jag skickar vidare denna utmaning till fyra nya....inte lätt då inte så många av mina nära vänner bloggar, men dessa fick det bli:
Natalie
Sara Pålsson
Julia
Rebecka

Så kom igen nu tjejer nu vill jag höra;)


Kommentarer
♥ Rebecka

Hej tjejen...

Rolg grej det där faktiskt :D

Jag ska ha lite gille till helgen och det skulle varit roligt ifall du ville komma :) Vi ska ut på kvällen och du får gärna ta med dig en kompis om du vill :D

2010-03-25 @ 17:35:02
URL: http://rebeckaliindholm.blogg.se/
♥ Erika

Hej du:)

japp himla skoj...ska bli intressant att se vad du avslöjar:)

Det låter trevligt med gille...ska fundera lite på det! ha det bäst!

2010-03-25 @ 19:45:45
URL: http://erikajonssonsworld.blogg.se/
♥ Julia

Hahaha busunge du va :P haha!



Jag har faktiskt redan något liknande på bloggen som jag gjorde för ett år sen tänkte ja kan länka dig det istället :D



http://juliaexanimo.blogg.se/2009/february/7-sanningar.html#trackback

2010-03-26 @ 21:50:42
URL: http://juliaexanimo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback