Onsdag hela dagen lång!

Publicerat: 2010-03-31 13:14:19
Goddag alla glada bloggläsare!!

Jag försov mig i morse så det blev ingen powerwalk, attans!! Men imorgon ska jag ut och promenixa tidigt!

Min dag idag:


Detta har jag redan gjort:
* Har läst i klinsik barnpsykologi hela morgonen så nu är den färdigläst!
* Promenad med hundarna
* Lunch bestående av en kyklingsallad
* Läst alla bloggar som jag läser dagligen

Detta har jag framför mig:
* Att skriva rent anteckningarna från föreläsningarna samt anteckna om det jag läst i böckerna
* Hämta badtunnan med markus som vi ska ha hela påskhelgen
* Träna Powerbox 1,5 h
* Handla
* Beställa kläder från HM och Ellos
* Sen kommer Johanna för greys anatomy och true blood
* Sen kommer Emil och Annelie hem
* Läsa i perspektiv på sociala problem
* SOVA

Fullt ös medvetslös!!!  Vad ska ni själva hitta på idag??? Tell meeeeee:)

Nu kallar katterna på mig...dom vill in!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback