Tisdag hela dagen lång.....

Publicerat: 2010-03-02 23:11:37
Gokväll gott folk!!!

Har varit i skolan hela dagen lång.......fått föreläsning om personlighetsstörningar, grymt intressant och lärorikt har det varit idag.....

Längtar dock tills jag e klar och får komma ut och jobba, bara tre terminer kvar:)

När jag kom hem väntade mig denna syn och man kan ju inte bli annat än.......




.....jävligt irriterad...så jag gick in till mamma och pappa och ställde mig på cros trainern i en timme, härligt att bli av med lite ilska och samtidigt bränna massa kalorier!! Det gillas!!

Sen fick man ju gå tillbax hem för att städa...så det har jag gjort de senaste 3 timmarna....blev en storstädning och det benövdes verkligen så nu är här skinnade rent, härligt!!


Har en lång dag imorgon med, studiebesök på BUP i Helsingborg, kommer säkert bli jätte givande!

Godnatt kära vänner....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback