Tre snabba med Erika

Publicerat: 2010-03-28 20:30:08
Hej hopp:)

Ikväll har jag tre saker jag vill förmedla:

1. Min bror och hans kära vänner hade bokat biljetter till en 24h kryssning från stokholm för att festa men det visade sig när de kom ombord att hela båten var chartrad för att fira persisk nyårsafton och min bror och hans vänner var de ända svenskarna på hela båten....HAHAHHAHAHAHA....jag dör av skratt!!!!

2. Jag har precis kollat på Tyra & Bella shows tre avsnitt som har sänts och jag GILLAR det!! Dom e roliga, sköna och avslappnade och sen har de haft intresanta gäster....ska bli kul att se de resterande 12 avsintten!!
Koll in det sista avsnittet här: Bella & Tyra

3. Sen har jag blivit medlem i bloglovin....fast jag fattar ingenting..hehhe! Men du kan följa mig där:
Följ min blogg med blogglovin

Nu blir det att kolla lite bloggar...hittar jag något skoj så hör jag av mig!!

Kommentarer
♥ Lotte

Hahhaha det var det roligaste för idag... typiskt dem oxå..

2010-03-28 @ 21:58:49
URL: http://otroligtmensant.blogspot.se
♥ Annah

Fy fan vad kul! Jag hade så gärna velat vara med när detta gick upp för dom... Haha...

2010-03-28 @ 22:17:34
URL: http://minamarkligamemoarer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback